Cintailah aku sejujurnya

Hati ku telah kau luka....tapi aku masih memberi peluang kepadanya untuk kepadanya untuk perbaik kesilapan masa lampau nya... semoga apa yang diucapkan olehnya untuk berubah dan menginsafi segala perbuatan yang dilakukan olehnya betul2 ikhlas dari hatinya.... Hatiku telah dilukai dengan teruknya...sekali lagi aku terluka aku tak rasa aku mampu hadapinya.....mungkin perpisahan adalah yang terbaik pada masa itu...tapi sekarang aku ingin membawa dirinya ke jalan yang benar...cuba mengubah dan memperbaiki kesilapan yang pernah dier lakukan selama ini kerana aku benar2 menyayangi nya...sayangku kepadanya menyebabkan aku perlu terus membimbing dirinya ke arah jalan kebenaran...semoga doa dan usaha yang aku lakukan akan menjadikan dirinya insan terbaik buat ku.....aku akan jadikan kenangan 26 Nov 2009 kenangan terburuk dalam hidupku dan kenangan itu akan aku jadikan dugaan yang telah menguatkan lagi kasih sayang antara kami berdua....semoga sayangnya kepadaku adalah seikhlas dan sebesar sayangku kepadanya......Tuhan kabulkan doaku semoga hubungan kami berdua berakhir hingga ke akhir hayat kami...semoga kasih sayang itu kekal selama-lamanya.....

0 comments:

Post a Comment